14 Nisan 2010 Çarşamba

çilek jöleli puding


sevgili Aslı arkadaşımın bloğunda görüp denedim çilek jöleli puding tarifini ve onun metoduyla eğimli olsun diye merdane kullandım :) ve tarifimi sevgili Necla arkadaşımın jöleli tatlılar etkinliğine gönderiyorum
malzemeler
1 lt süt
1 paket çilekli jöle
4 yemek kaşığı nişasta
1 küçük paket krema
2 çay bardağı toz şeker
2 paket vanilin
yapılışı
jöleyi paketin üzerindeki tarife göre hazırlayıp servis yapacağımız bardağın yarısına kadar doldurup eğimli olacak şekilde eğimli olması için merdane kullanabilirsiniz oda sıcaklığında donmasını bekleyin
puding için krema hariç bütün malzemeyi tencereye koyup orta ateşte sürekli karıştırarak pişirip ocaktan alın ılıklaşınca pudinge kremayı karıştırıp mikser ile 5 - 10 dk. çırpıp donmuş jölelerin üzerine pay edip buzdolabında dinlendirin soğuk olarak servis yapabilirsiniz AFİYET OLSUN ...

4 yorum:

Narince dedi ki...

Alıyorum bile, teşekkürler, ellerinize sağlık.

Sevil Şahin dedi ki...

baharcım ellerine sağlık
afiyet bal olsun..

GÜL dedi ki...

hafif ve harika bi lezzet eline sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Baharcığım canım kupların çok cici olmuşlar canım denediğin için çok teşekkür ediyorum ...

Ellerine sağlık canım sevgiler....

KOPYALANAMAZ @ HER HAKKI SAKLIDIR