4 Haziran 2010 Cuma

glutensiz zebra kek



Milletce üzücü olaylar yaşadık bir daha yaşanmaması dileği ve duası ile ...





Ben miktarını verdiğim malzemelerle küçük yuvarlak borcam tepside yaptım siz daha büyük tepsi için miktarı artırabilirsiniz,daha önce zebra kek yapmamıştım bu ilk denemem görüntüsü pek istediğim gibi olmadı ama



Malzemeler
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı toz şeker
yarım su bardağı sıvı yağ
2 yumurta
aldığı kadar glutensiz un ( kek hamuru kıvamı yapacak kadar )
1 çay kaşığı karbonat
3 yemek kaşığı kakou




Yapılışı
un ve kakou hariç bütün malzemeleri karıştırma kabında iyice karıştırın daha sonra unuda ekleyip iyice karıştırıp hamuru çok sıvı olmayacak şekilde yapın hamurumuzu iki eşit parçaya bölüp birine kakoumuzu ekleyip karıştıralım hamurlarımızı bu şekilde yaptıktan sonra yağladığımız tepsiye ilk olarak 1 kaşık beyaz hamurumuzdan daha sonra kakouludan daire şeklinde bir beyaz bir kakolu daireler şeklinde koyarak bitirelim önceden ısıtılmış fırında 190 derecede kızarana kadar pişirelim AFİYET OLSUN ....

4 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

ok..
Bekliyoruz :)

YeMeK vAkTi dedi ki...

elinize sağlık görüntüsü çok güzel

Disalce dedi ki...

görüntüsü gayet güzel..ellerine sağlık...biraz uğraştırsada çok hoş görünüyor...

Gönül dedi ki...

glutensiz...hımmm...ellerine asğlık hayatım süper görünüyor...sevgilerimle öpüyorum

KOPYALANAMAZ @ HER HAKKI SAKLIDIR