15 Ekim 2009 Perşembe

kısır



ben 1 su bardağı bulgur ile yaptım siz isteğinize göre artırabilirsiniz ...
hazırlanışı
Öncelikle bulguru ayıklayıp, 3 – 4 kere yıkadıktan sonra bir tencereye koyun. Üstüne bulgurun seviyesinden biraz geçecek şekilde sıcak su dökün. Daha sonra tencerenin kapağını kapatıp, bulgurun suyu çekmesi için bekleyin.Bulgur soğuduktan sonra ince kıyılmış taze soğan, maydanoz, domates, biber salçası, zeytinyağı ekleyip karıştırın. Hazırladığınız kısırı marul ile birlikte servis yapabilirsiniz...
AFİYET OLSUN...

3 yorum:

Betül MUTFAKTA dedi ki...

Kisiri o kadar çok seviyorum ki, 24 saat hiç bikmadan yiyebilirim :)) Ellerine saglik :))

PAPATYA PRENSES dedi ki...

en sevdiğim salataların başını çeker. ellerine sağlık Baharcım..

Denise dedi ki...

Agzımın suyu aktı gorunce :)) Eline saglık.. Aksam menusune hemen aldım uzun zamandır yememıstım

KOPYALANAMAZ @ HER HAKKI SAKLIDIR