19 Ekim 2009 Pazartesi

mimlendim :)



Sevgili Arkadaşım Ebruli - Yansımalar beni mimlemiş kendisine çok tşk. ediyorum ve hemen yanıtlara geçiyorum :)

1 - En sevdiğiniz 3 çicek ismi ???
hepsini çok seviyorum ama :) papatya , gül, lale ...

2 Gerçekleşmesini istediğiniz 3 hayaliniz
çok hayallerim var umarım hepsi gerçekleşir :))

3 -En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz 3 huyunuz
sevmediğim bir huyum yok pamuk prensesim ben :))

4- Gıcık olduğunuz 3 hareket
ukala ve kendini beğenmiş , zengin olupda fakirin halinden anlamayan insanlara gıcık oluyorum ve bir çok şeye gıcık oluyorum ...

5- Bu benim bu güne kadar olan en kara günümdü,dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündügünüz olay?
Allah yaşatmasın susma hakkımı kullanıyorum :)

Hiç yorum yok:

KOPYALANAMAZ @ HER HAKKI SAKLIDIR